Eternul si fascinant ”Cerbul de Aur” 2008

Festivalul international “Cerbul de Aur” s-a transformat, mai degraba, in unul national, dupa ce trei din cele cinci premii puse la bataie de organizatori au fost castigate de romani. Cum marele trofeu al festivalului de la Brasov i-a revenit clujeanul Razvan Krivach, cu piesa “Too Much Love Will Kill You”, “Cerbul de Argint” a fost atribuit grupului suedez Biondo, cel care a concurat si la selectia nationala pentru Eurovision.

De asemenea, Tony Poptamas & Desperado au primit trofeul “Cerbul de Bronz” pentru piesa, “The Universe”, in timp ce Annamari Dancs s-a multumit cu premiul publicului.

Tara noastra a avut patru concurenti in finala de sambata, singurul roman care a plecat acasa cu mana goala a fost Dragos Chircu, a carui melodie “Breathe Easy” se pare ca nu prea a fost ‘gustata’ de public.

Acum si parerea noastra personala. Sincer nu am vazut acest festival, deoarece dupa nume deja ma duce cu gandul la ”Cantarea Romaniaei” sau ”Mamaia” , unde se lansau numai slagare sau ‘hituri patrotice”. Si mai ales ca este organizat de nimeni alta decat eterna si fascinanta TVR. Ma asteptam sa fie iar o mare plictiseala , publicu;l fiind prezent in sala sau ma rog afara doar pentru numele festivalului si pentru lauda. Parerea mea. Dar uitandu ma azi de dimineata pe net chiar mi a placut ce am vazut . Putin schimbat dar tot cu aroma de timpuri de mult apuse ca sa nu zis comuniste.Aceeasi artisti …unii trecuti bine de 70 de ani – vezi Angela Similea , dar si altii unii cu voce altii doar cu numele in fine ,Mi a placut mult Directi a5 – baiatu ala chiar stie sa cante, mi a mai placut – dar nu atat de mult Iris , parerea mea ca deja decadenta pentru trupa a inceput si nu mai e decat acea picatura care umple paharul . repet nu da cu pietre in mine e strict parerea mea. in rest , acelasi Marcel Pavel , Luminita Anghel, Paula Seling . etc .FIecare canta bine dar pe stilul sau ,Stii tu cand se aduna – iese un fel de mare varza. Cam asta e iesit la cerb . Repet parerea mea.Dar cum pe unii artisti nu ii mai vezi pe scena , ne bucuram ca am reusit cu aceasta ocazie sa ii revedem si sa ii stim ca inca mai canta. O mare bucurie a fost interpretarea directia 5 – Iris- Aurelian Andreescu cu acel superb ”slagar” OAMENI. In fine per ansamblu – a mai fost inca o editie ”reusita ” Cerbul de Aur”.

O mare bila neagra din partea mea au avut o prezentatorii .Aceeasi si eterni oameni de care ne am saturat . Adica ALina Sorescu and band. Repet fratilor suntem tineri , in 2008 si acum chiar si acest festival are nevoie de o rebrenduire ., INCA nu s a terminat pot spune ca azi si maine la muzica populara nu ma bag nu este domeniul meu forte, dar in rest pot sa imi dau cu parerea cat cuprinde mai ales ca din 1995 am de a face cu muzica si nu numai ,

Sincer astept comentarii dar chiar vreau sa imi spuneti parereea voastra personala referitor la acest subiect si la ce sa ne asteptam pe viitor .Va multumesc ~~~ si acum sa ne delectam .ENJOY!!!!!!!!!

restul le gasiti deja pe net.Asta doar ca o sinteza a ceea ce s a intamplat acolo .Si nu uitati ne intalnim in fiecare zi la radio . La Activ efem in Bucuresti si Timisoara . http://www.activefem.ro

2 thoughts on “Eternul si fascinant ”Cerbul de Aur” 2008”

  1. Romanii nu au luat nici un premiu.Tony traieste pe undeva prin Norvegia[daca nu ma insel]DANCS NU MAI SPUNEM. Crivaci nu stiu cat de roman este dar el nu a castigat ci a primit cadou premiul.Cum poate castiga cineva care a fost respins la preselectie?Dida a dus lupte grele ca sa mearga mai departe.Iar ce a facut el pe scena tot circul ala caruia unii ii spun show,toata miorlaiala si ,,stinge becul-aprinde becul,,..se…spunea ca e un concurs de interpretare.Ce a interpretat Crivaci? Spuneti ca singurul roman care a plecat acasa fara nimic a fost Dragos.E aproape adevarat.daca spuneati ca singurul roman care a ajuns in finala si nu a luat nimic atunci era adevarata stirea.A cantat excelent o piesa care e cantata de o formatie de 4 cu voci diferite.Apropo de formatii,cereti-le celor de la Biondo,pe care noi i-am facut vedete sa cante melodia pe rand,cate unul si vedeti valoarea lor.Voi ziaristii stiti multe mizerii care s-au facut la acest cerb dar probabil va e frica sa le spuneti.daca e asa schimbati-va meseria.

  2. nu e vorba de meseria in sine , asta e un blog si este o parere personala .Sincer nu ma dau in vant nici dupa Cerb si nici dupa Mamaia .Este fff bine ca exista pareri care sa cotrazica ce am zis eu mai devreme si chiar va multumesc pentru asta.Sa afle tot poporul .Cat despre ceea ce stim …o mana spala pe alta .Dar sincer aici nu este CAZUL.!!! numai bine si te mai astept cu pareri

Leave a Reply

