weekend sau nu?

Buna Dimineata, asta pe la ora 16.Uite tocmai am ajuns la munca si ma gandesc ffff sincer ce sa fac sa treaca timoul mai repede. De ce? Pentru ca deja m am plictisit.Nu e acel job care te pune in miscare, nu e acel job care te face sa bei o dusca pentru a te incalzi , ci pur si simplu e un loc de munca destul de caldut , static .Folosim doar vocea.Bun.Pana aici bine . Agitatie destul de moderata avand in vedere ca azi sunt alegeri .Unele importante zic politicienii nostri , penntru urmatorii 20 de ani. Asa zicea Geoana .Ce naiba o mai vrut sa zica si el cu asta. Asadar …duminica 30 noiembrie 2008.O zi posomorita, linistita o zi care cred ca este numai bine sa o petreci acasa la caldura , fara sa iesi din casa  , doar sa deschizi putin geamul si sa te retragi inauntru repede. mmmmm deja imi miroase a sarbatori , a zapada, a colindatori ….. eeeheeeee.   Revenim .Azi . Servici . pana acum 16 si 11 nu a venit nimic de citit si trag speranta ca nici in viiotrul apropiat sa nu vina. Aseara am plecat la 24 de la servici si m am dus la Fundulea .La noua casa. O ceata de nu vedeai la 15 metri .Am reusit performanta sa merg cu 30 de kilometri pe ora cu luminile de intalnire , cu proiectoare si far de ceata si avarii toate aprinse. Am ajuns cu bine . 1 ora jumate. Acasa nu foarte cald dar am avut o placuta senzatier cand mi am dat seama ca in sfarsit sdunt singur , nu ma bate nimeni la cap . Destul de cald .Somn de voie pana dimineata pe la 9 . Inca mai e weekend asa ca nu trebuie sa disper .Azi de dimineata o mare de ceata , udeala si mult frig. Ma uitam asa pe geam cu m trec oamenii ba la moara, ba la bodega, ba la vot ca mai e si de ala. In fien placut .Nu a sunat telefonul , nu m a deranjat nimeni .pe la 3 , ei na , hai inapoi la bucuresti la munca . Am trecut pe la primarie si scoala unde se voteaza . ma gandeam ca o sa fie mare nebuneal a…nimeni . Mai da nimeni . Daca la locale era cea mai mare nebunie din lume acum nimeni nu se inghesuia sa dea cu stampila . Am mers mai departe . Tot ceata.Cald in masina . E Matiz e mic si se incalzeste repede. Am ajuns la Fundulea , am observat ca parca a inceput sa miste ceva primaria de acolo .Au aparut strazi adiacente asfaltate ,inseamna ca nu si a rupt degeaba gura in campanie primarul .Nu sunt foarte reusite dat sunt .Si ne mandrim cu ele .Avand in vedere ca acolo nu s au asfaltat niciodata strazile .Ba da 1 parca .Stiti care? cea care da din principala la cimitir .Pe moment am zis ca face misto de cei care stau acolo.Dar…. ia ghiciti? De ce a asfaltat o . Pentru ca pe acolo merge toata lumea . Ba la o ruda , ba la un parastas sau de ce nu la o inmormantare. Desteapta miscare.Nu a lipsit nici pancarta prin care se zicea .cine ce a facut. Merg mai departe . Intru pe camp. Urat . proaspat arat . Pe o parte si pe alta numai afise electorale si de vanzare de terenuri . Pesemne nu mai are lumea bani si apeleaza la cel din urma ban – pamantul . oricum agricultura nu prea mai exista in Romania asa ca …mai bine il vinde decat sa sceasca balarii pe el. Ceata multa ceata. In rest  chiar e misto stii cand mergi la drum si e atmosfera aceea de sfarsit de noiembrie , cu putin cald in masina si incepi sa te gandesti la toate . Foarte placut. La intrare in Bucuresti a trebuit repede sa ma decid pe unde o iau adica prin oras sau pe centura . Am ales pe ultima .A fost o alegere norocoasa dar costisitoare am ocolit 35 de km dar ce mai conteaza cand e asa de placut in masina . Data viitoare o sa o iau prin bucuresti. Am mai socializat cu locurile prin care nu mai trecusem de mult, am observat ca se lucreaza de zor . Cica vor sa o largeasca pe 2 benzi pe sens..Oricum e lucru romanesc . si inca semai circula destul de greu . Am trecut prin locuri care mi au trezit amintiri , pe la baneasa , pe la o casuta mica si vere frumoasa, am stat la bariera pentru a face loc unui tren .Aproape de bucuresti la pod la ikkea s a stricat totul . Aglomeratie pana pe ste cap 3 benzi de circulatie .Dar  pana la urma am ajuns teafar la casa presei.  Ma gandesc cat de bine ar trebui sa fie pentru cei care sunt pe la munte si se dau cu sania pe zapada sau se bulgaresc acum .Putin deceptionat ca azi sunt alegeri iar romanul iar e intors cu fata la cearceaf sinu are chef de vot .Dar totusi avem si o sarbatoare ..mare Sf Andrei .eeeheeeee cu strigoi, moroi sau alte spirite malefice. Nici o problema dam cu usturoi si totul ramane ca ieri . Pana una alta in cazul in care nu ai ce face , citeste postul asta da un coment, bea un pahar de suc si fa dragoste daca ai cu cine .

Maine ne pregatim de parada  E 1 Decembrie .La Multi Ani Romania , La Multi Ani Romane!!!

0806191

Numai bine !!!

Leave a Reply

