LA MULTI ANI !!! MOS NICOLAE

Si in acest an am fost cuminte, sincer am stat linistit , nu m am certat cu nimeni , am incercat sa fac lucrurile sa fie cat mai bine si de multe ori mi au reusit. Am cunoscut persoane noi , am legat noi prietenii, am facut lucruri frumoase , dar si unele de care nu sunt mandru. Oricum sunt fericit ca si anul asta mi am demonstrat ca se poate mai mult. Asa ca dragul Mos, te rog frumos daca se poate sa ai grija si sa imi aduci ceva care sa imi aduca aminte de tine .la fel sa faci si cu prietenii mei buni, care sunt langa mine si imi fac viata mai frumoasa. Multumesc inca o data ca existi . Se apropie de 24 , azi 5 Decembrie si aud ceva pasi pe afara.Pesemne ca El  este. Ma duc repede sa adorm ca sa imi aduca daruri multe.In ghetute.Spalate si lustruite  special pentru aceasta ocazie.  Va doresc tuturor  o zi minuna , chiar daca afara este soare si sunt 15 grade celsius. EEEEheeee nu mai sunt sarbatorile ca alta dat, dar farmecul lor ramane acelasi …cel putin pentru unii. Gata fug la culcare ca deja ii simt prezenta. Noapte buna

mos-nicolae2

Leave a Reply

