Votam?

Desi intoxicati de campania murdara a celor 2 canditati, romanii au decis sa vina la vot. Daca te uiti in jur si analizazi , observi ca a vota ..inseamna  un brand.

Este un trend in ziua de azi sa mergi la vot, dupa care juma de ora comentezi , asta in mediul urban. La tara inschimb e util sa mergi la vot, pentru ca …dupa….ce dai raportul primarului care e acolo la loc de cinste , te duci sa bei cu prietenii tot pe banii primarului . Ca asa se face. Ieri la mine la tara  in Tamadau mare langa FUndulea .era mare taraboi la bodega principala. Motivul ? da primarul de baut. Hai noroc si la mai mare. Desi sunt oameni care nu au lumina, nu sunt nume de strazi , asfalt nici pomeneala se gasesc bani tot timpul pentru mici stimulente date alegatorilor.

5 thoughts on “Votam?”

  1. -spune oamenilor cum ai primit terenul pe care ai construit casa?
    -gratuit de la primarie
    -cati bani ai dat pe el?
    -raspuns: nimic
    -spune ca de la dn3 pana la tine acasa ai drum betonat!
    -cand ai venit la primarie nu cred ca a trebuit bon de ordine
    -daca esti om de radio sau de tv fi corect, daca esti femeie de serviciu la radio sau tv. fa-ti meseria, da cu mopul!
    -daca iti este rusine sa spui ca esti din Tamadau Mare, te rog sa te muti la FUNDULEA ca vad ca iti face placere!
    -spune oamenilor ca ai construit casa pe bani putini cu meseriasi care lucreaza la negru(gagao, jan etc.) sa-ti trimit ITM?.
    -cand ai primit terenul pentru casa(gratuit), nu stiai ca nu este curent electric?
    -dle chiper, jucati la 6/49?
    orice om are dreptul sa joace la orice joc vrea.
    Apropos de dat bautura la carciuma sau alte pachete, trebuie sa stii ca primarul da de baut sau pachete cu alimente in mod regulat.
    In ce priveste drumurile pietruite inca si neasfaltate, trebuie sa stii ca un novice in treburile com. Tamadau Mare, ca acestea s-au pietruit in mandatele primarului actual, altfel erau si acum sleauri pana la genunchi. Alimentarea cu apa potabila s-a inceput in mandatul actualului primar, scolile s-au renovat si modernizat tot in mandatul lui, s-a infiintat serviciul de paza, de salubrizare, exista documentatia pentru electrificare depusa la Secretariatul Guvernului, exista documentatia intocmita si urmeaza sa fie depusa pentru finantare pentru apa, canalizare, statie de epurare, asfalt in com. Tamadau Mare. D-le Chiper ma opresc aici, deoarece v-am dat prea multe informatii pentru un cetatean care nu domiciliaza in com. Tamadau Mare, jud. Calarasi (iti place sa spui ca locuiesti in Fundulea)

    1. DA…in sfarsit vad ca exista oameni din zona mea de tara care citesc anumite chestii. Deci . Punct ochit punct lovit. Si asta eun lucru bun . Dragul meu cititor , iti multumesc ca citesti ceea ce scriu si stiu ca imi dai dreptate. Niciodata nu am spus de localitatea respectiva ca nu am vrut sa dau in cineva anume . Am spus Fundulea ca e punct de reper . Trebuie in primul rand sa facem deosebirea intre lucruri personale si lucruri generale .Atata timp cat nu deranjezi pe cineva totul e bine dar daca te bagi in viata cuiva cuforta e rau. Nu ma intereseaza cine e primar de unde e ce face.Daca voiam , puneam frecventa de radio pe gardul primariei si il invitam pe primar and company sa asculte in fiecare dimineata cum il ironizez. Se poate face in continuare treaba asta.Cred ca ar fi un lucru bun si pentru localitate.
      Prietene ….castig peste media incat sa ma plang. Am bani , am o familie cu bani, am 2 case in localitatea respectiva.Daca citeai atent nu ma plangeam pe mine . Nu intereseaza pe nimeni de unde am pamantul sau casa.Nu sunt parvenit , nu am 8 clase si nu cred ca imi permit sa ma coor la nivelul unora.In cercul meu de prieteni se stie de unde e terenul , se stie unde stau , in fiecare weekend am vizite ale colegilor de care sunt mandru . Nu acelasi lucru pot spune despre unii locuitori ai localitatii respective.
      Sunt satul de pupincuristi, de oameni care cred ca totul li se cuvine, de oameni care din nefericire nu cunosc maimult de 2 localitati in jurul satului de origine si oameni care nu stiu ce drepturi au . Crede ma ca vin dupa 30 de ani de locuit intr un oras mare. Am zis o de atatea ori .Si acolo sunt e la fel, dar daca dai un telefon la Enel ca s a ars becu de pe strada in 3 zile e schimbat.Ai dat vreodata tel celor de la Enel dobrogea sa le spui ca ti s a ars lumina pe strada? Stii ce iti zic? Nu stii.
      Ai fost in primarie sa depui o petitie si o doamna trecuta bine de prima tinerete sa iti arate cu mult sictir programul? 9 – 12. aaaa..program de gravida….Penibil Prietene .Si e doar la 30 de km de Bucuresti. Sa ti mai zic? Sa te duci la primarie si sa dai nas in nas cu primarul si sa il intrebi daca se baga vreun utilaj de deszapezire ca trebuie sa ajungi la serviciu …si domnia sa , sa iti spuna nu stiu incercam poatemaine.,cand zapada e de 30 de cm? Prietene …repet pupincuristi sunt peste tot . Mi am lasat masina in fata unui magazin general Stejar cand a nins dupa ce 3 ore am desfundat strada pe care stau. Stii ce s a intamplat? toata noaptea baietii care lucreaza la paza infiintata de Primarie , au patrulat pe acolo , iar dimineata am gasit masina fara oglinzi. Cum ti se pare , oameni la paza sa stea in bodegi sa bea bere s sa doarma noaptea in timp ce tu ramai fara oglinzi sau roti la masina? iti convenea? nu cred.
      Sa ti mai zic? Ce a infiintat primaria. serviciu de salubrizare? Tati ..esti beat. Ue a dispus inchiderea tuturor gropilor de gunoi in iulie anul si fortata de inprejurari , primaria a fost fortata sa incheie un ciontract cu o firma de salubritate. Da stii ce e mai rau .Ca nu mai e .Rosalul a dat in judecata primaria deoarece nu a achitat drepturile restante. Si stii ce se mai intampla acum domnule? Langa casa mea e un loc de casa …maidan sa i zicem .Noaptea vin acolo si arunca gunoiul? Si spui ca am eu ceva cu cei de acolo sau cu primaria?
      Alimentare cu apa? Eu stiu ca atunci cand te apuci de o treaba o si termini . Sau cum vine asta fac putul in mandatul asta, racordul peste 4 ani si alimentarea peste inca 4. Asa o fi? Trist. Asta e cuvantul cel mai potrivit.
      M aacuzati ca nu trage primaria curent electric.In toate localitatile limitrofe Tamadaului , extinderea retelei de electricitate este gratuita , primaria suporta toate costurile mai putin brasamentul . Pe mine m a costat aproape 20 000 de ron . Vi se pare normal intr o tara in care statul imi garanteaza dreptul la viata , prin asta insemnand cele mai ieftine si uzale forme de existenta(apa, canalizare , gaz metan , lumina) tu ca pers fizica sa dai atatia bani? Eu i am dat ca dispun de ei , pentru camuncesc si am 2 , 3 serviciuri . Darrrrrrrrr…exista un mare dar…dupa mine se termina civilizatia….pe strada….sunt oameni care stau exact langa mine cu 2 copii fara curent, sunt oameni care castiga 700 de ron pe luna si au 2 copii, sunt poameni care au copil de 1 an ..atentie 1 an si stau fara curent , sunt oameni care au 5 copii si nu au curent . Asta cum vi se pare domnule. E mai bine ca primarul sa dea petreceri la bodega? cu lautari decat sa faca un pustiu de bine si sa incerce sa bage lumina amaratilor astia de oameni? O sa spuneti ca petrecerile sunt din banii primarului , investitia vine de la primarie. Aveti perfecta dreptate.
      Despre drumuri …ce sa va zic …2010 – TRIST. atat.
      Cat despre profesie …hai sa o lasam asa , radio , tv nu e treaba dumneavoastra . Si ca de final nu joc la 6 din 39:)
      De multe ori uitam sa mai fim oameni sa ne respectam , sa ne salutam .Stim doar sa aruncam cu pietre unii in altii. V a deranjat faptul ca am zis ceva despre primaria localitatii respective …si ce ..nu va da de mancare nici primarul nici consilierii. Poate peste ceva ani si eu voi candida pentru un post de primar acolo .Nimic nu este exclus. Dar asta nu inseaman ca trebuie sa acuzam pe cineva sau chiar sa facem antipatii pentru cineva anume. Si inca ceva foarte important niciodata Primarul nu face. Consiliul local aproba .Primarul doar semneaza.Atat.Daca s a facut ceva in localitatea restectiva s a facut datorita consilierilor care provin de la diferite partide iar la final …suveranul suprem a dat cu semnatura. Sunt multe de zis , conflicte de interese la nivel judetean sau local , nu cred ca vreti sa intru in detalii. Ar fi fost bine insa si pentru ceilalti care stau acolo sa stie ca au si ei drepturi nu doar indatoriri .
      Platiti impozite primariei unde locuiti , din acest an mai mari cu 10 pana la 20%. Sunteti multumit? Primiti ceva in schimb? Dvs poate, …apa peste 5 ani, canalizare peste 10, gaz metan peste 15 si bun simt si respect poate niciodata. nu credeti ca si functionarii publici sunt datori macar cu asta? Eu vin dintr un oras unde toate astea exista de cel putin 30 de ani si mi se pare absurd ca la 30 de km sa nu existe nimic.
      Nu am mutatie in localitatea respctiva. Prefer sa spun Fundulea , pentru ca este un oras ca punct reper .

  2. Bine te-am gasit! Imi face placere sa dialogam, m-am convins ca nu dai cu mopul pe la radio si tv. Intru direct in subiect: sa stii ca ne intereseaza pe toti locuitorii com. TAMADAU MARE (nu Fundulea) de unde ai terenul. Raspunsul este: de la Primarie GRATUIT. Casa nu intereseaza pe nimeni cum ai facut-o, este munca ta si a altora (la negru). Daca iti este rusine cu localitatea unde “supravietuiesti” si unde au crescut si trait inaintasii sotiei tale, nu e nicio problema, muta-te de aici, nu te tine nimeni cu forta. Despre pupincuristi, ce sa mai vorbim, altfel nu obtineai terenul gratuit, iar daca zici ca lucrezi si la realitatea tv. este clar cine este pupincuristul. Despre oameni care locuiesc aici si nu cunosc decat 2 localitati in jurul satului, vezi ca sotia ta se trage din satul Calareti, iar parintii si bunicii fac parte din categoria celor de mai sus (ii jigniti si le intinati memoria). Becul de pe strada nu-l schimba Enelul, documentati-va. Daca ati citit atent, programul este 08,00-13,00 si este program de lucru de lucru cu publicul, nu program de lucru (mi-am luat si eu teapa) care este 08,00-16,30. Despre deszapezire vreau sa va spun ca mintiti cu nerusinare. De cand este viceprimar si primar se ocupa personal de deszapezire (insoteste utilajul de dimineata pana noaptea tarziu) si niciodata nu au fost probleme. Stiti de ce s-a reziliat contractul cu Rosal? Pentru ca nu au fost seriosi. Taxa negociata a fost foarte mare si stiti de ce (pentru ca era “cod rosu”), nu deserveau toti cetatenii comunei, ci pe sarite, dovada ca am procedat corect este ca nicio comuna din jud. Calarasi nu mai lucreaza Rosal. Suntem in procedura de licitatie pentru concesionarea serviciului de salubrizare. Stiu ca va doare pentru ca la un moment dat patron era si la Rosal si la Realitatea S. Prigoana. Daca sunteti cetatean model, mergeti la Primarie si dati numele celor care arunca gunoiul unde nu trebuie. Alimentarea cu apa se face ordonanta 577 cu bani de la Guvern. Primarul fiind PD-L, in 4 ani a primit maruntis pentru apa, in conditiile in care cu 200.000 lei curgea apa la cismele. Va rog nu mai amintiti familiile cu 2,3,5 sau 9 copii pentru ca pierdeti, deoarece dvs. ati primit terenul gratuit de la primarie pentru ca sotia si-a facut domiciliu stabil in comuna si nici copil la vremea aceea (sa va traiasca, este o dulce, si o frumusete!, nu va flatez, este adevarul). Despre aruncatul cu pietre unii in altii, dvs. sunteti cel care a muscat mana care l-a ajutat. In ce priveste datul de mancare, asa este, nu ne da nici primarul, nici consilierii, trebuie sa muncim. Vreti sa candidati la primarie? Sa nu va ajute flacara violet! Sunteti in eroare maxima (maxima am spus!). Nu consilierii fac, mergeti la Primarie sa vedeti cate initiative au avut consilierii (HCL=o). Ce s-a realizat este 100% meritul primarului. Daca s-au majorat impozitele si taxele cu 20%, spuneti adevarul, ca s-a facut indexarea prin hotarare de guvern, nu prin hotararea primarului sau a CL (nu s-au majorat deloc in ultimii 3 ani). In final, daca sunteti jurnalist adevarat (deontolog), verificati din 3 surse, daca nu, mergeti la Primarie si cereti informatii (exista relatii cu publicul). In final, tin sa va atrag atentia, ca daca nu domiciliati in COM. TAMADAU MARE, JUD. CALARASI, COD POSTAL 917250, nu putem fi nici frati, nici prieteni, iar pupincuristi ti-am spus care dintre noi este (eu nu lucrez la Realitatea). Iar la final ca sa destindem atmosfera sa-ti spun un banc pe care poti sa-l adaptezi la cazul tau, mai ales ca esti jurnalist si ai imaginatie: un ardelean si un ungur vorbeau:
    – bai ungure, ti-ar placea sa ai primar ungur?
    – da.
    – bai ungure, ti-ar placea sa ai guvern ungur?
    – da.
    – bai ungure, ti-ar placea sa ai parlament ungur?
    – da.
    – bai ungure, ti-ar placea sa ai presedinte ungur?
    – da.
    – pai atunci muta-te in Ungaria.
    Daca faci comparatia (era sa zic analogia) cu tine, vezi ce iese. Ori te muti la Fundulea, ori recunosti ca locuiesti la Tamadau Mare la un primar care te-a ajutat si nu merita sa-l batjocoresti. Fie vorba intre noi, nu stii cand ai nevoie. In alta ordine de idei, imi face foarte multa placere sa dialogam si vorbesc foarte serios. La final, un sfat, daca vrei sa ajuti comunitatea, du-te la primarie, informeaza-te si da-o in eter. Si la urma de tot, “te pupa Jean”.

  3. 🙂 Dreptul la replica….

    Tara arde si noi ne certam. Macar daca se intampla ceva . Faza cu bancu misto. Nu ma regasesc in el. desi la prima vedere imi venea ca si turnat. Nu ma deranjeaza nimic din ce se scrie pe blogul asta decat jignirile personale. Daca nu ma ” stii” nu fa afirmatii curajoase. Atat vreau de la cei care trecpe aici . Poate ai dreptate intru totul sau poate crezi ca e normal sa fie asa cum e aici , dar daca traiesti in alta parte unde e sa zicem ;;mai bine” e normal sa ti doresti macar acel bine. Aici nu e nimic . Si atunci cum sa nu cer macar acel minim de confort pe care orice om dintr o tara civilizata trebuie sa l aiba.
    Sa fac o paranteza. Vorbeam cu cineva acu ceva timp .Nu concepea cum sa si faca wc in casa. Nu putea sa stea pe vasul respectiv, era obisnuit cu gaura in fundul curtii. Nu ti se pare trist? De aici pleaca civilizatia. Daca nu vrem sa facem pasul mai departe , nu o sa putem scoate capul in lume si sa ne cerem drepturile.
    Si inca ceva sa stii ca am mai multe regrete referitor la localitatea respectiva. Daca pui pe hartie plusurile si minusurile , vezi ca ai mai multe minusuri . Si e trist , ca in momentul in care ai libertatea ta, casa cu curte esti ingradit de alte lucruri nefericite pe care unii le interpreteaza ca fiind normale.

    Nu intru in polemici de casa, de navasta de copii sau de altceva .Sunt chestii personale .Asta ar trebui sa inveti .
    Cat despre primar sau primarie …nu am nici o parere. Nu vreau raul nimanui , dar ..frate te a ales lumea , tot ei te coboara.
    Daca ar fi dupa mine as da foc la primarie si la casa de nebuni …vorba unui poet cu putina interpretare.
    Tare as vrea sa ma insel …si ce am scris mai sus sa fie numai prostii, dar din nefericire momentan reflecta realitatea. Trist sa stii. Trist ca si tu crezi ca un primar face si drege de unul singur , ca primarul taie si spanzura.
    Din ce ai scris mai sus trag concluzia ca esti supus …de ce crezi ca primarul m a ajutat . E o lege data care trebuie aplicata.Cand am luat pamantul nu stiam cine e primar .De cand sunt acolo de 2 ori ne am vazut. Atat. Mai bine ma inteleg cu popa de la tara. Cat despre nevasta am avut de ales intre Tamadau, Mare si Mic , Darvari si Calareti . Nu s a mutat nimeni .
    Iar ca final , poate gresesc si sper sa gresesc iar tu trebuie sa mi demonstrezi contrariul nu pot fi prieten cu cineva care are atata vrajba pe mine si care vede lucrurile din postura unui om supus politic. Putem sta la o bere dar doar cu o hartie alba si un creion in fata si punand acolo plusurile si minusurile existente. Si au eu un feeling ca iese ca mine:)
    Numai bine!!!

Leave a Reply

