Hai sa ne lasam de fumat

Decat sa arunci bani pe tigari ..chiar si la jumatate de pret din Obor, ca acolo totul este la jumate, mai bine  hai sa cerem asistenta din partea autoritatilor si sa le luam banii daca tot se lauda ca sunt fonduri.Citeam ca de la inceputul anului cateva mii de persone au apelat cu succes la aces program.

Am cautat astazi pe net un site specializat .Exista ….dar e plin de virusi si nu se deschide . Mare atentie inschimb uite ceva util din presa. Incearca nu ai ce pierde.

  • Cei care doresc să se lase de fumat şi au nevoie de consiliere pot suna gratuit, din reţeaua Romtelecom, la numărul de telefon 08008.786.738.628. La acest număr puteţi pune întrebări punctuale despre fumat, iar specialiştii vă pot ajuta să găsiţi un medic apropiat de localitatea unde vă aflaţi.
  • O listă cu medici din aproape toate reşedinţele de judeţ din ţară la care vă puteţi face programare găsiţi pe site-ul http://www.stopfumat.eu.
  • Tratamentul şi consilierea medicală şi psihologică sunt gratuite.

Am promis ca ma las de fumat in intervalul 15 – 31 ianuarie 2010 . De fapt mi am promis mie asta .Si cum tocmai a inceput anul as vrea sa reusesc macar un lucru mare anul asta, chiar daca pare marunt la prima vedere. Incercati si voi .

Numai bine!!!

One thought on “Hai sa ne lasam de fumat”

  1. Buna ziua
    eu am incercat un nou produs noni pentru renuntare la fumat am facut timp de 3 luni si dupa 2 luni am reusit sa renunt la tigari,l-am luat de la o firma euro net ma simt mult mai bine nu stiu cum de am reusit ca am si foarte multe complicatii la plaman

Leave a Reply

