DIn 1 August revenim in forta …pe blog

Din mai multe motive nu am prea reusit sa mai scriu nimic .Sincer imi pare rau ca erau o gramada de subiecte interesante pe care le am trait dar…totusi , chiar ma plictisisem sa tot scriu verzi si uscate.Din 1 august am gandit un nou format de site , mult mai activ , incisiv si in legatura directa cu voi.

Vor fi multe informatii despre absolut toate lucrurile importante ale zilei dar si idei ale mele si ale voastre.

Va multumesc celor care mai rasfoiti din cand in cand acest site ….sincer cred ca daca o iei de laprimapagina si pana la ultima chiar ai ce invata .

Asa ca pana la 1 august ne facem de cap ..du[a , ne apucam de munca .

Apropo pentru cei care vor sa facem schimb de linkuri …scuzele mele totul se va realita de la 1 August .

Multumesc frumos …numaibine!!!

Leave a Reply

