Sfarsit de an ….inceput nou

 

 

Ca de obicei ….se intampla. Aglomeratie, transpiratie, stres, mancare multa, bani aruncati aiurea. Din 22 pana in 2 ianuarie, totul se da peste cap, kilogramele se pun unul peste altul. Luminite la fiecare casa mai mici sau mai mari dupa buget. Peterde, artificii.Aglomeratie, carne de porc, ingrediente.De toate in prag de sarbatoare. Uite ca la mine nu e asa. Eu muncesc.Ma bucur ca am unde sa ma duc de sarbatori , nu ma stresey , nu cheltui , nu ma ingras si nu ma imbat. Pur si simplu. De abia astept sa treaca aceste zile ca sa o iau de la capat. Suntem in 31 decembrie seara.Daca acum cativa ani eram in toiul pregatirilor acum sunt relaxat la munca in fotoliu pana la 4 dimineata. Nu deranjez pe nimeni nu fac tamtam si numa cert cu nimeni.

Familia e acasa , caldura liniste . Banuiesc ca la 10 se vor culca si pana dimineata cand voi veni totul va fi perfect.Doar cateii poate se vor auzi in noaptea dintre ani deranjati poate de vreo petarda.

Daca ar fi sa analizez anul care se incheie pentru mine a fost unul bun . Nu foarte bun dar acceptabil. de ce? Pai ..am castigat bine , mi am terminat casa…nu in totalitate, mi am deschis un mic magazin, fatita a crescut si e o scumpa. ce am pierdut?  15% din alocatia copilului , si ceva bani din leafa mea pe care insa i am recuperat pe final de an. Ce as dori de la anul care vine? Mai multa intelegere intre oameni, liniste, bun simt…mult bun simt si respect.

Cu siguranta nu va fi unul usor . Rarinca face  2 ani in mai si va trebui sa gasesc o solutie alternativa cu ea. Gina se duce la munca.Mai e si  magazinul . in fine, toate la timpul lor.

momentan mai sunt 6 ore si se vor vedea artificii pe cer.

Va doresc  sa dati dovada de mai mult bun simt, respect si apreciere pentru semenul de langa voi. Multa sanatate.

Leave a Reply

