Miercuri …

Seara trecute de 21….dupa 13 ore de munca …mai e pana la 1 . Nu e bai , ca e placut . E vara e cald seinsereaza tarziu .Te mai uiti pe geam , ai ce vedea. Ai amintiri, ai marea la picioaresau muntele.Ai idilele de o vara.Astea sunt cele mai frumoase , cele care raman vesnic in minte ca si cum s ar intampla acum . Imi place la nebunie. Totusi  nu mai e libertatea de acum 10 ani .Apar responsabilitatile. Dar sufletul ramane tot de adolescent. Ce n as da sa ma imbat , sa dorm pe plaja , sa fac dragoste in mare sa gonesc cu trenul fara nas .Ajuns acasa sa o iau de la capat. Dar…mi am dat seama ca au trecut multi ani de cand am terminat liceul . Amintiri ..nu le uiti ..sau macar incerci . Ca vantul prin Vama Veche. Nu ca e misto? Acum? ..povestea merge mai departe …eu nu pot sa mai continuu …saruta ma  in ureche .Deja ma invioara versurile astea. heheheeh….poate incercam  doar noi baietii  singuri sa iesim la agatat …sa bem pana in zori sa ne trezim langa alte  fete si sa exclamam….doamneeee existi:)

In rest….imi dau seama ca trebuie sa mai iiesi din cotidian …sa te indragostesti pt a nu stiu cata oara in viata….sa plimbi cainele pe afara si sa faci cu ochiul unei domnisoare la semafor. Lucruri esentiale ca sa te simti tanar

Momentan sunt prizonier la Tamadau , localitatea unde stau de ceva ani, 3 la numar da nu  am pot plange, imi dau seama ca pot trai viata si acolo .:) hai ca plec….  la mareeeeeeeeeeee

 

Leave a Reply

