La Multi Ani – RADIO CONTACT

20 de ani de la prima emisie 25 februarie 1990. Banda est  nu mai tin minte frecventa 68,7 parca sau undeva acolo. Un post de radio care …culmea m a facut sa ma apuc si eu de radio. L-am iubit, respectat si mult de tot …ascultat. Etalonul FMului  din Romania.

Cele mai bune muzici la Contact erau , cele mai bune Jingleuri la COntact erau , cei mai buni oameni ..la COntact erau .

DInculescu , super baiat facea super 50 , ce tanar era , care s acam ajuns , dar in fine pentru vremea aceea il consider tot prieten , DJ Armand – facea VIneri nu mi e somn , super emisiune. Cea mai tare voce Liana Stanciu  si ce amai sexy – Raluca Moianu . Plus Dominique Iancu.

Oameni care si dupa 20 de ani au ramas in mintea mea. Deci au schimbat ceva. Se asculta peste tot in autobuze , baruri  , in masina. Mi aduc aminte ca plecam spre Barlad in vacante si pana la tecuci …ascultam Radio COntact. Fabulos.

Am avut ocazia sa intru in echipa Radio COntact .Poate cea mai mare real;izare a vietii mele . M a sunat TOni Tesiu , eram in autobuz si cand m a chemat la interviu mi s au taiat picioarele. Am intrat pe tura de seara  cu Dam Gabor o perioada, dar tocmai atunci a fost scindarea cu Kiss fm . Nu a fost sa fie …..DAR….am avut ocazia sa dau in direct ora exacta la Radio COntact si sa l introduc pe Popa Scurtu  la stiri . Mi am implinit visul .

Radio COntact.

 

One thought on “La Multi Ani – RADIO CONTACT”

Leave a Reply

