secolul prescurtarilor – Messul.

Nimic surprinzator. Toti ne grabim . Scriem mai stramb, sau incalcit mai urat dar pana la urma scriem . Unii mai si prescurteaza. Imi aduc aminte ca in timpul scolii , chiar profesorii ne spuneau anumite prescurtari pentru a putea lua notite mai repede.

Totusi : singular= sg,   substantiv=subst si cea care imi placea cel mai mult era expresia ” din punct de vedere” – DPDV.

Astea au fost prescurtarile copilariei mele . Si inca …..10 sa zicem . Totusi recunosc , am trecut de secolul vitezei dar ,…doamne nici in halul asta . Mai nou pe messenger se scrie intr un hal fara de hal . Numai cu prescurtari . Nu intelegi nimic. Dar nimic. Nu sunt de vina cei care prescurteaza , banuiesc , ca sistemul este vina. El ne a invatat sa mancam pe fuga si nesanatos , tot el ne a invatat ca e mai bine sa asculti manele decat sa inveti o poezie de Eminescu, tot el ne a invatat ca e in trend sa vorbesti agramat si tot el …banuiesc….ne a facut sa prescurtam cuvintele pentru o ” exprimare cat mai corecta”

Pai cum vrei ca un tanar sa se exprime corect gramatical cand el saracu prescurteaza totul . E normal ca la un moment dat sa creada ca ceea ce face e bine . E ca Efectul Pavlov. Cine nu stie… da i o cautate pe Google.

Asadar  am evoluat. De la : DPDV am ajuns la prescurtari de fraze, parca suntem intr o sala de judecata si grefiera scrie in acele puncte numai de ea stiute.  In prima faza razi  sau te sochezi dupa care realizezi ca toti sunt la fel  pentru ca asta elumea in care traim . O lume a prescurtarilor inteleasa numai de ei . Imi doresc …din tot sufletul ca si copilul meu sa foloseasca tehnologia noua si sa fie un pas inaintea mea ….dar …daca tot face ceva …macar sa l faca …da…corect.

Cine descifreaza ce a scris domnisoara  de mai jos , are o piesa muzicala la alegere la Radio luni dimineata.

 

 

r3c3_k_gh3ata:*:* .: maine ddi meinnnt e cj  clma ce ots a trb  sa cin  la mnkk

 

m am chinuit dar nu mi a iesit .

 

 

Leave a Reply

