Dubstep – un mod de viata?

AM 35 de ani si sincer pana acum n am ascultat astfel de muzici (daca le putem numi muzici). In mintea mea muzica insemna ceva care are melodicitate , are timp, masuri si exprima ceva . Ei bine uite ca am gasit exact contrariul . Dar…culmea se asculta.De cine? De acele persoane care vor sa iasa din tipar si impresioneaza, de acele persoane care se afuma bine .Vb cu cineva si imi spunea o data pe an sau de 2 ori cel mult merge , bagi o extasy  si gata mergi la club. CUm se danseaza? Ca la hora.CUm iti vine. Sincer as vrea sa incerc dat fortat nu cred ca as putea sa inteleg ceva . Mai degraba m as uita imprejur sa vad toti idiotii care topaie pe niste ritmuri care nu sunt ritmuri:)

Imi place sa cred ca adevarata muzica , inca exista si aceste topaieli sunt emanatii ale unora care se cred compozitori sau Dj.  Totusi e bine ca am reusit sa vad si ce mai exista in afara muzicii. Aceste ritmuri nebunesti dupa care unii se dau in vand. Raman conservator si ma multumesc cu ale mele: Metallica, Slayer, Dan Spataru si Phoenix. Multumesc.

 

Si acum…….. DUBSTEP.

Enjoy!!!

 

Leave a Reply

