kfc – cum sa vinzi iluzii picante prostilor

Zilele trecute , de foame am optat  spre mallul din Baneasa. Ce sa iei? hai la kfc. Asta dupa ce o saptaman ne am indesat de chinezesc si pizza . Cu inca 2 amici …am comandat celebrul meniu de 8 aripioare picante .

Surpriza a venit imediat . DIn 8 aripioare erau de fapt doar jumatati de aripioara. Si nu erau mari cum erau o data. Mici si vai steaua lor.  A venit randul chiflelor .HAAAAA ce teapa …2 chifle sau de fapt 2 firimituri care aduceau a chifla. Atat de mici incat m am speriat. 3 cm in diametru. Ori sa mi fie iertata nedumerirea dar eu am dat bani pentru 2 chifle nu cocoloase de paine .

Mai departe….celebrul sos de usturoi cu maioneza cu un gust de ti vine sa vomiti instantaneu dupa ce l mananci . Si la final un mare suc …de la dozator bineinteles.

Asadar …27 de lei un super meniu de tot RAHATU.  jumatati de aripioare mici, 2 bucati de paine , un sos de iti vine sa borasti  si suc la dozator . Am uitat portia de cartofi prajiti:)) Una mica ….ca de criza.

Credeti ma ca am fost bulversat tot drumul . Nu se poate jalca mai mare ca aici . Fratilor chestia aia mai mult de 10 lei nu valoareaza cu tot cu adaos comercial . De  unde 27 habar nu am . Tris e ca multi oameni prefera fast foodurile in detrimentul alimentelor sanatoase. Si mai trist e ca in momentul in care tot urlam acolo , toti ce prezenti m au apostrofat spunandu mi ca n am dreptate si ca meniul este fff ok ca bani , iar pt sosul acela gretos toti cumpara acel meniu. Am crezut ca mi cade cerul in cap .

Cat de idiot si frustrat sa fii ca poti crede chestia asta? Ma uitam la colegii mei si incercam sa le inteleg frustrarile si remuscarile.  Mi emila de ei desi cred ca exista si reciproca din toata afacerea asta.

 

De ce oare nu i ignoram cu restaurantele lor de tot rahatul si cu preturile lor ca pentru cei de peste ocean nu inteleg . Toti pustanii merg acolo …pesemne ca au bani de la parinti , acei oameni care nu stiu unde se duc banii lor . Hai sa incercam sa fim un pic mai raspunzatori de faptele noastra si sa le aratam si celor care ne vand iluzii ca nu suntem atat de prosti pe cat ne cred ei. Putem oare?…….

 

 

 

Sa v o trag cu reclamele voastre si cu produsele de tot rahatu !!!!

Leave a Reply

