De ieri si de azi

Toata ziua umblu. Merg . In fiecare dimineata plec de acasa in jurul orei 6 45 .Ma duc la magazin duc painea si dupa ..spre Bucuresti. Asta fac de ceva vreme. Ma intorc in jurul orei 20 …aproape epuizat. Copiii te asteapta acasa si cum intri …cea mare , Rarinca..incepe šŸ˜›

Tati ce miai adus? Mi ai luat o rochita? Sau dulciuri . Am ajuns intr o noua etapa a vietii trecute de 35 de ani . Desi nu ma vedea …uite ca am ajuns si gust pe deplin aceasta etapa. Acum 15 ani , nici macar nu ma vedea insuratĀ  , iar acum deja am 2 copii. Momentan e ok , ma gandesc cu groaza pe viitor ce va fi cand nu voi mai avea 2 joburi. Totusi sa nu anticipam .

Mi am botezat copilul cel mic Adrian – Catalin la biserica de la tara din Tamadau . Cred ca a fost cel mai simplu botez. 8 persoane in toata biserica. Ma gandeam ca o sa fie urat si sinistru dar a fost cel mai cool botez la care am participat. Preotul fff deschis , tanar care a stiut foarte bine sa imbine utilul cu placutul . Aceeasi petrecere a fost si acasa cu 8 persoane . Extraordinar .

Am fost ieri la RAR- Registrul AutoĀ  Roman . Mi am luat un megan break din 2008 despre care nevastamea spune ca seamana cu un dric. In fine , am fost cu ”dricul ” la doctor. A fost ok . Ceva timp de asteptat , banuiesc multa lehamite ca era deja trecute de 3 . In 1 ora si jumatate plecam de la eiĀ  cu cartea masini si mai putin usurat de 408 lei.

La Obor – m am uitat in mare la cea ce inseamnaĀ  recolta de toamna . Desi toti , inclusiv tv spun ca sunt ff scumpe nu mi s au parut extrem de scumpe . Adica un kg. de prune 1,5 – 2 lei , vanata – 2 lei , ardeiul 3 lei . seputea si mai bine dar…la cata nebunie e in tara asta mancam si noi mai putin .

Sper ca respectivul curs valutar sa se stabilizeze , sa ne linistitm si noi desi …nu prea cred.

Vesti bune …am facut o donatie …nu ca as lua o pe calea domnului šŸ™‚ am dat 50 de lei pentru reconstructia turlei bisericii din localitate. Tare curiosĀ  sunt sa vad cum o sa arata in noua formula.

Mai nou vreau sa i trimit pe copii la mare . La inceput de septembrie . 6Ā  nopti de cazare 200 de lei in Neptun- Olimp . Iar la mancare 1 +1 dai 100 si ei iti mai dau 100. interesant . O sa cercetez zilele astea.Ā  Plus piscina .Sper sa fie si vremea buna .

Azi e 23 August. Defilare, intoarcerea armelor impotriva nemtilor. GUvernare bolsevica – Petru Groza, gheorghiu Dej , N. Ceausescu, Ion Iliescu . Astazi doar o zi , pe care istoria nu vrea sa o recunoasca. Daca nici ANtonescu nu e recunoscut care a fost aliatul nemtilor , de ce ziua de azi nu e nici ea recunoscuta deoarece este exact inversul . In fine . are cine sa si bata capul . Doar canicula . 40 de grade la umbra.

Ma duc sa mi fac franele la Matiz. Vb mai tarziu.

Numai bine !!!

 

Leave a Reply

