Vaccinarea – un prieten sau un dusman …copilului tau.

Deja ….de cateva luni tot aud , citesc, ascult tot felul de pareri pro si contra , referitor la vaccinarea nou nascutului. Tolul  a culminat azi cand am vazut pe o televiziune locala RTT Bv. de altfel o televiziune bunicica un reportaj despre aceste vaccinuri. Reportajul destul de bine realizat contine pareri  in mare parte doar contra vaccinarii si doar o singura parte in speta un medic explica de ce sunt bune aceste vaccinuri . In fine . Am mers mai departe si am intrat pe pagina de socializare a unei persoane care a si postat respectivul reportaj si m am crucit . Ar trebui sa fac analiza pe text ca sa ne dam seama cata dreptate sau nu are respectiva doamna.

Ce m a frapat …este ca din start se pleaca de la ideea ca vaccinarea nou nascutului nu este utila.  Exact. Nimic nu e bun , totul este contrafacut , numai noi facem bine . Ceea ce este si mai deranjant este ca exista intotdeauna si niste sustinatori ferventi , care…culmea sustin acea idee desi habar nu au cu ce se manaca.Poate doar ca da bine, sau sa nu supere pe cineva in speta prietena de pe reteaua de socializare. Daca stai bine si analizezi este exact ca acele persoane indoctrinate  religios, care orice le ai zice , nu ai cum sa ai un dialog. Cel putin asa vad eu ca o mare adunare de prin America in care e unu…oarecare care se crede Dumnezeu si care vorbeste in fata unor …oameni creduli despre care personajul cu pricina devine sursa totala de incredere. Total gresit. dar atat timp cat exista credinta vor exista unii care vor sti sa manpuleze masele.

Sa revenim …la ceea ce voiam sa zic despre vaccinuri . Din start se pleaca cu ideea de baza , ca vaccinurile nu sunt bune . Chiar deloc. De ce nu sunt bune ….si aici vine raspunsul socant al doamnei respective. M am documentat pe net, am citit pe net. Pfffff….asta e documentatie? Din cate stiu eu …pe la 16 ani , trebuia sa facem ceva documentare istorica despre anumiti scriitori. Stiti ce insemna acea documentare , nu un search pe Google, ca pe atunci nu exista. SUit in metrou, mers la biblioteca centrala, stat acolo 4 – 5 ore si cautat  in toate cartile informatii despre acel scriitor  din postura a inca 20 de critici literari. Asta insemna documentare , nu o pagina web .Cel putin asa faceam noi , prin 1992 – 1994.

Nu cred ca este normal sa iti executi propriul copil doar din simplul motv ca ai citit tu undeva pe net sau ai vorbit cu nu stiu ce doctor despre cat de bune sunt vacciurile.  Mi se pare un lucru de condamnat.

As fi vrut sa o intreb pe doamna respectiva sau pe cei care un fixatii negative referitoare la vaccinare, daca la nastere au recoltat Celule Stam din cordonul Ombilical. Cu siguranta marea majoritate va  raspunde  pozitiv la respectiva intrebare. Pt ca dorim binele copilului nostru.  Daca un vaccin care are un istoric de 50 de ani nu e bun , sau nu ajuta copilul tau cu nimic, cum naiba niste celule care se recolteaza de maxim 10 ani , dau rezultatele scontate?

Aici intervine manipularea, aroganta, prostia si teribilismul parintelui . Nu stiu da poate vor fi bune la ceva . TOtal gresit. SUnt bune , astea sunt viitorul,  dar nu acum . Trateaza o mica parte din bolile sangelui si a maduvei . Nici decum cum se spune in prospectul care ti se pune in fata atunci cand semnezi contractul . Si atunci de ce recoltam acele celule? dar refuzam categoric un vaccin?

Faptul ca vaccinurile in sine nu sunt bune si ca aduc reactii negative si ca degeaba le faci ca tot o sa faci boala respectiva mi se par reactii de om care n a iesit din casa de ani  buni si care nu a reusit sa se informeze. Ca fapt divers pe langa medicii de familie , poati merge direct la ministerul sanatatii si poti cere statisticile despre anumite vaccinuri, poti cere pareri si poti vorbi cu cineva de acolo , poti cere in scris . Exista lege de interes public unde institutiile statului sunt obligate sa respunda. DAR nu …sa nu spuneti ca v ati documentat pe net. Am cautat dupa numele unui personaj care a semnat un articol in UK. Stiti ce mi a dat googleul ? Un site din Romania …CUm sa traiesti sanatos. si o gramada de legume . Interesant.

Faptul ca respectivul copil are reactii negative …e poate normal , nimeni nu si doreste acest lucru si spera pana in ultima clipa ca nu copilul lor va fi cel cu reactia respectiva. Dar se intampla. Suntem toti diferiti ..din fericire, vb  reclamei!!

Cineva spune ca Poliomielita nu e importanta  si ca a fost eradicata nu din prisma vaccinurilor ci din prisma evolutiei omului .  Inseamna ca nu a intrat in contact niciodata cu oameni bolnavi de aceasta maladie.  Si tatal meu a avut o forma usoara si culmea erau 3 frati , numai el a facut . SI banuiesc , toti mancau odata si dormeau in aceeasi camera. Dupa vaccinare la citeva luni s a facut bine . Credeti ca daca lua plante si le sugea seva se facea bine ? Cred ca nu .

La fel si hepatita B, sifilis si alte maladii. CHiar si bolile copilariei sunt fatale in anumite cazuri . Banalul oreion , sau scarlatina.

Cineva spunea ca vaccinurile pot provoca in timp  sindom DOWN sau Autism . Gresit total . Te nasti cu ele. Sindromul nu l dobandesti . Cu el te nasti .

Si inca ceva care m a contrariat foarte tare. Acei as anumiti ”Doctori”  homeopati. Acestia dupa parerea mea e normal sa si sustina produsele , pentru ca sunt o alternativa la prudusele de laborator.

Desi afirma ca sunt din plante , ele contin si substanta activa. Nu poate trata o afectiune a organismului daca nu bagi substanta activa ca organismul sa si creeze anticorpi. Asa zisele homeopate sunt poate aporturi alimentare menite sa te ajute sa fii om  pe picioare dar niciodata nu vor trata, poate doar ameliora.

Spun acest lucru  din proprie experienta. In 2002  am fost diagnosticat  cu Atacuri de panica. Am luat xanax , o alta tampenie dupa care am ajuns la un doctor de la policlinica ministerului apararii , undeva pe cheiul Dambovitei , care mi a spus ca n am nimic si ca trebuie sa iau niste homeopate. Adica niste mici bilute. OK . Am acceptat . Juma de an nu vreti sa stiti cate crize am avut .Cat de rau mi a fost. De cate ori sunam …doctore mi e rau …Baga si incepea 3 – 4 bilute sub limba si gata . Nu aveau nici un efect.

Dupa juma de an mi a venit mintea la cap, m am duc la un psihiatru  care m a consultat si mi a dat Arketis. O pastila pe zile timp de un an . Si acum ii multumesc acelui doctor .  Orice ai face chimia bate la funt inselatoria.

E ca si ce vezi la tv. Azi la postul unde lucrez a aparut o stire despre energia verde. Mai nou in factura de curent un procent de 10 % platesti ca fiind energie verde. Niste bani pe care statul ii ia si ii da mai departe ca subventie celor care au eoliene. Stirea incepea agresiv cu niste sume enorme pe care unii oameni le platesc pe factura de curent . Toate bune si frumoase. Nici nu ti dai seama si zici ..hotii naibii iar fura . Dar supoare …am vazut ca era comanda si culmea stire platita tot de compania de electricitate. Am ramas socat. In ziua de azi daca nu ti convine ceva , platesti o stire. Producatorul de curent , scoate in evidenta ca pe propria factura sumele de plata sunt mari din simplu fapt ca statul a bagat de ceva vreme acea taxa de energie verde.

Asa e si cu Homeopatia. Praf in ochi. SA mi spuneti sincer , cand coppilul are febra, sau pneumonia, sau hepatita ..ii mai dati homeopate?…..unii poate si l vor avea pe constiinta toata viata. Nu va jucati cu viata unui copil .

La fal ca si numerologia sau astrologia..aceea cu cititul in stele , cea cu zodile de apa , pamant, foc  si aer. Am vorbit cu o mare astroloaga , stiti ce mi a zis ….nu exista nimic . Totul este inventat, dar este inventat atat de bine incat este o industrie care merge si produce bani . Nimeni nu doreste oprirea acestei inductrii ca vinde fff bine . Ce sa mai zic . Am ramas interzis.

Despre vaccinuri? Chiar nu inteleg de ce acum  in lume  unii vor sa reinventeze roata. Desi nu au cunostinte temeinice cum sa faca acest lucru.

Am auzit o vorba  care mi a placut  mult:  Cine nu poate intelege stiinta, alege religia. Pai fratilor de ce n o  aplicati? nu mai alegeti netul si tot felul de siteuri de tot rahatu . alegeti religia si o sa va linistiti. Asta daca nu credeti ca stiinta pana la urma este ceea ce trebuie sa folositi in secolul 21.

 

 

 

 

Leave a Reply

