Invierea …

Desi in viata , cel putin in ultima perioada ma ghidez dupa dictonul :  Cine nu intelege stiinta , alege religia!, iar eu am ales stiinta, de paste am decis sa o duc pe Rarinca, fetita mea de 3 ani si jumatate la biserica. De ce? nu stiu . Nici nu vreau sa stiu .

Pur si simplu. De ceva vreme imi spune ca i place cum canta parintelul. Ei daca e asa , atunci am zis sa o fac fericita . Nu am ales biserica din localitatea de domiciliu , adica Tamadau MAre ci localitatea invecinata …Dirvari.

Desi ma asteptam sa fie horor , adica agitatie, nesimtire, mizerie, am ramas placut impresionat de ce am vazut si gasit acolo. Toata lumea pioasa, linistita, cu lumanari si civilizatie. CHiar nu  putea gandi ca se intampla la tara in Romania. Totul a culminat cu luatul Pastelui , cand preotul i a intampinat pe toti slujbasii si o vorba buna si un pachetel. Rarinca , banuiesc …ca a ramas impresionata , mai ales ca a vorbit cu Parintelul , i a zis ca a dormit si a fost cuminte , iar parintele i a dat cadou lumina si o candela . Am plecat fericit si placut impresionat .

felicitari Parinte.

One thought on “Invierea …”

  1. De finanțare și de credit oferă împrumuturi de persoane

    Stimate domnule și doamna dispuși să facă un împrumut, am sunat doamna Viviane Dulon francez femeie de afaceri, cu un capital de € 6.000.000 (șase milioane), destin de a acorda împrumuturi private pe termen scurt și lung capăt de 1000 la 500.000 € în toți oamenii grave, de încredere și onest care doresc să facă un împrumut. Rata mea de interes variază de la 2,5% la 5% pe an la suma plătită și durata de returnare a fondurilor ca fiind deosebit de nu vreau să încalce legea cametei. Puteți plăti 5 la 15 ani, în funcție de suma maximă împrumutată. Aveți nevoie pentru a face un împrumut: creditare pentru creditele de investiții credite auto de împrumut credit ipotecar a doua credite personale Nu sunt lipite bancă și nu aveți beneficiul băncilor, sau mai bine, aveți un proiect și finanțarea necesară, un credit rău sau nevoie de bani pentru a plăti facturile, bani pentru a investi în afaceri. Organizatia noastra nu este o bancă și nu nécessitons multe documente.

Leave a Reply

