mortul ambulant vs Arsinel

AM ramas socat cand l am vazut  Pielea si osul, culoare galbuie , ochi mari …pierduti. Se vedea ca sufera . Se misca greu desi mergea pe strada. Inca nu cedase lupta cu boala.

Infasurat la gat  cu o basma sub care se vedea pansamentul , se chinuia . E cel care lua pe caiet mancare de la magazinul meu.

Costel il cheama , nu stiu mai mult. Acu ceva vreme era optimist  si spera ca termine odata cu dializa. Nu era cea care o fac toti in spitale. Isi injecta in zona abdominala  un lichid  de 2 ori pe saptamana. In acelasi timp era inscris la FUndeni la un transplant de rinichi. Anii au trecut . 7 de atunci .

 

Cand l am intalnit ieri am ramas socat. Cateter in gat, operatie la brat ..aici unele vene s au spart incat a trebuit cusut pentru a evita o hemoragie. , gaura langa buric , acolo unde isi injecta acel lichid. Si alb .LA 39 de ani par alb.  Ma uitam fara sa i dau de banuit si incercam sa surprind ceea ce ochii tradeaza. LA el nu era nimic acolo. Doar durere si suferinta.

Acum face dializa de 3 ori pe saptamana …exact cat i a trebuit lui Arsinel sa primeasca un nou rinichi. E distrus dar n o arata.

Costel …nu stiu mai mult, dar cred ca merita o alta soarta. M a impresionat. Mai ales ca acum ceva vreme l am vazut in fata primariei  asteptand ajutorul social . Atunci am gandit rau si l am acuzat. Acum , azi , il compatimesc.

Fac legatura CU aRSINEL , CARE CULMEA LA 3 ZILE DE LA INTERNARE SI A GASIT RINICHI SI DONATOR/.. Suntem de rasul lumii am ajuns sa facem favoritisme pe fata. De asta imi e cel mai greata. Din miile de oameni care asteapta un rinichi cum naiba , tocmai el s a nimerit sa fie compatibil . Nu ar trebui cineva sa analizeze, sa ancheteze ca si aici exista o super mafie. Se pot lasa cu amenzi si chiar cu inchisoare. Dar pe nimeni nu intereseaza de cel bolnav. Cand esti acolo iri dai din coate ori mori . E simplu. Asa functioneaza sistemul in ROmania.

Si mai e ceva diferenta de varsta. Arsinel are 75 . Costel are 39 .  COncluzia o trageti singuri.

Leave a Reply

