Cazan Orlan pe lemne – tutorial (probleme aparute si rezolvate)

Chiar azi , mi a venit ideea de a strange tot ce tine de Centrala pe lemn Orlan si sa le punem la dispozitie colegilor care isi vor cumpara sau celor care  intampina probleme .  Deci eu sunt primul

CE PROBLEME ATI AVUT CU CAZANUL ORLAN?

nu mi urca temperatura…. problema de baza, lemnele in mare parte ude.

o alta mare problema cu urcatul temperaturii consta in faptul ca paletele ventilatorului erau puse invers . Defect din fabricatie,. adica in loc sa bage la mine scotea. Si asa juma de an am facut turturi la nas  /

Mi s a ars panoul central de 2 ori , schmbat o data. Odata de la un generator care cred ca nu scotea cum trebuie , a 2 a oara pur si simplu a cedat transformatorul din el . L am schimbat la cineva 50 de lei .

Nu va speriati daca va crapa panoul central chiar si iarna . Toate piesele de acolo se inlocuiesc . Sa nu se strice memoria ca aia e mai scumpa in rest totul se schimba fara probleme.

Din cauza arderii defectuoase , tijele din spate care curatau gaurile de aerisire , formate din melci pe verticala mi s au blocat. S a format gudron . Am stat o zi sa reusesc sa le scot de acolo cu parghii si o mare teava de fier. Pana la urma auiesit 4 , mi au ramas pe vecie axolo 2 , adica prima si ultima , anclansata in depuneri . Nu le am mai pus nici in ziua de azi . Lunat desfaci in s[ate capacul de sus si cu o teava de pexal eventual bagi si freci pana te ia dracu:)) sa cureti peretii interiori de depuneri .

Alta problema minora …care trebuie remediata pana la iarna este garnitura usii centrale de sus . Garnitura este destul de groasa nici decum 40 mm cum credeam eu . Are in jur de 8 cm  si se gaseste greu. O scoti pe cea veche si o intorci sau pui sub ea inspre usa o alta garnitura mai mica de 1 cm si o pui fortat . Asa am facut si a mers. La inceput socate fum dupa 10 min e ok. se inchide usa mai greu da merge. Alta problema ..curatarea in sine ..Daca o lasi …nu o mai cureti . Asa am facut eu si deja in partea din spate in camera de ardere …am piatra.

Alta mare problema intalnita a fost acea siguranta care la 95 de grade ..da drumu la apa afara. La mine a incewput sa curga fara nici un motiv .  cate o picatura si asa …pierdeam cate o atm intr o saptamana. Nu l am schimbat momentan e pus un dop .

e destul de scump in jur de 300 de lei.

Momentan  cam astea ar fi problemele mele pe care le am intamnit in apropae 5 ani de functionare.

Unele sunt minore, iar cei care citesc s a r putea sa se sperie. SUnt probleme care se rozolva in 3 minute. Dar si unele care s au rezolvat in 3 luni:)))

Astept in continuare  de la fiecare apartinator de ORLAN …sa exmplifice o problema si rezolvarea ei . dar si sfaturi in exploatarea Centralei pe lemne ORLAN .

2 thoughts on “Cazan Orlan pe lemne – tutorial (probleme aparute si rezolvate)”

Leave a Reply

