Rosiile mele din solar

Salut. Momentan mi se par ok . Dar….parca se intampla ceva cu ele. Au crescut extraordinar de bine . viguroase, verde inchis , au rezistat fff bine la frig. Mi se pare ca nu prea leaga.

Nu mi dau seama care este motivul . Sau doar mi se pare mie. Ori prea cald, doar o laterala deschisa plus fata si spatele si azi tot ff cald era in solar, ori umiditatea din ultima vreme , ori n au apa destula. Am vazut ca unde nu prea au avut soare adica in fata si usa si lateralul faceau putin vant toate florile din loja respectiva erau deschise. Celelalte parca se chinuie sa infloreasca.

Aveti idee care este motivul?

 

ca tratamente cele de la plantate, dat de 2 ori cu  un npk agro…nu mai stiu acum , de 2 ori cropmax natural  , zeama de urzica  si acum 2 zile a venit nenea de la care am luat rasadurile si erau cam galbene mi a zis ca de la frig si mi a dat o chestie galbena care corodeaza plasticul , in 10 litri de apa si am dat pe planta . Ca si culoare este maro deschis miroase a chimicala  si a ramas pata pe planta.

cam atat am dat . pareri …astept  sunt oarecum cam inghesuite, trebuia distanta mai mare intre randuri dar acum faptul e consumat:)

Paste fericit!chiper 007  chiper 009  chiper 011  chiper 013   chiper 016  chiper 018 chiper 019  chiper 022

Leave a Reply

