CAZANUL ORLAN CEA MAI MARE TEAPA POSIBILA

 

 CEAMAI BUNA AFACERE, CAZANUL ORALAN . SE POATE VEDEA SI IN POZE CA TABLA ESTE SUBTIATA INSPRE 1 MM DIN CAUZA GUDRONULUI INFILTRAT INTRE PERETELE INTERIOR SI CIMENTUL REFRACTAR. IN SPATE LA EVACUARE TABLA ESTE DIN 3 BUCATI , SUDURA ESTE POLIZATA NECORESPUNZATOR  IAR INAPTII DE LA ROMSTAL, DUPA CE AM MERS O IARNA CU VENTILATORUL CU PALETELE INVERS ATUNCI CAND A FACUT GUDRON EXCESIV MI AU RECOMANDAT SI O CURATARE CU O SOLUTIE MINUNE CARE A GRABIT COROZIUNEA.

DE LA ROMSTAL NIMIC, EI NU FAC EXPERTIZE LA MATERIAL, DE LA PRODUCATORUL POLONEZ NICI UN RASPUNS , PARCA AR FI O CENTRALA FACUTA PE VAPOR.

JENANT ROMSTAL IN CONDITIILE IN CARE CAND TE DUCI ACOLO TE PUPA SI IN FUND NUMAI SA LE DAI BANII .

 

DE AZI INCEP CAMPANIA IMPOTRIVA NESIMTITILOR DE LA ROMSTAL PE NET , FACEBOOK , SITE. POATE PANA LA URMA VOR INTELEGE CA CEEA CE VAND NU ESTE CORESPUNZATOR . ESTE TABLA U22 PARCA CEA MAI IEFTINA SI PUTIN TRATATA NICI DECUM OTEL .

 

 

 

DSCF2678 DSCF2679 DSCF2662 DSCF2663 DSCF2664 DSCF2665 DSCF2666 DSCF2667 DSCF2668 DSCF2669 DSCF2670 DSCF2671 DSCF2672 DSCF2674 DSCF2675 DSCF2676 DSCF2677

2 thoughts on “CAZANUL ORLAN CEA MAI MARE TEAPA POSIBILA”

  1. Este incredibil cum s- putut deteriora ….incep sa I-mi fac griji ptr Atmos-ul meu…Sincer si eu la inceput am crezut ca cei de la romstal sunt seriosi.Am fost foarte aproape sa cumpar acelasi cazan ca si tine dar pana la urma am luat un atmos…se apropie iarna sper ca ti-a ajutat Dumnezeu si ai rezolvat problema cazanului

Leave a Reply

